Správné držení těla při jízdě na silničním kole
Publikováno 12.01.2023 v 08:54 v kategorii znalost kola, přečteno: 14x
Správný postoj při jízdě: horní část těla předkloněná, hlava mírně předkloněná, dívání se vpřed, paže přirozeně pokrčené, ruce lehce a silně držené za řídítka, klenutý pas, chodidla provádějí vertikální kruhové šlapání Pohyb, vyhněte se kývání nohou ze strany na stranu a rozdávejte váha rovnoměrnější na hýždě, chodidla a ruce.
Obecně řečeno, nejlepší úhel je mít nižší sedadlo s 5-10 stupňovým sklonem. Množství cvičení by mělo být uspořádáno přiměřeně a měla by být zachována určitá rychlost, aby nebyla rychlá nebo pomalá. Udělejte si přestávku každé 2 až 3 hodiny, nezastavujte se, když chcete.
Při jízdě za zvláštních podmínek vozovky je zvláště důležité zachytit rychlost vozidla a je snazší předjet vozidlo vysokou rychlostí. Při jízdě po blátivé cestě možná budete chtít odstranit přední a zadní blatníky, aby bláto neblokovalo mezeru mezi blatníky a koly; při sjíždění z kopce se musí sevřít přední a zadní brzda. Pokud v létě narazíte na asfaltové rozbředlé silnice, musíte se jim vyhnout. Pokud nemáte na výběr, vydejte se nejprve na polní cestu a nechte kola získat spraš, aby se nezalepila.

V procesu jízdy, pokud spoluhráči používají ke komunikaci jazyk, je obtížné slyšet, co druhá strana říká, nebo neslyší vůbec. Naučit se používat cyklistický znakový jazyk je tedy velmi potřebné. Dokáže posílit spojení mezi spoluhráči během jízdy a je také důležitým prostředkem pro připomenutí, varování, upozornění a vzájemný kontakt.
1. Pozice rukojeti by měla být kontrolována, protože ať je příliš krátká nebo příliš široká, paže nesedí a zvyšuje únavu paže.
2.Při jízdě by měly být paže ohnuté v určitém úhlu. Pokud jezdíte delší dobu, měli byste si na určitou dobu odpočinout a správně uvolnit ruce, protože při jízdě je většina tlaku na tělo na paži, takže správný odpočinek paží je velmi důležitý .
3.Při jízdě je síla chodidel velmi důležitá, protože chodidla jsou motorem kola. Pouze při správném používání motoru lze dosáhnout plného výkonu jízdního kola.
4.Při šlapání se snažte používat přední část plosky nohy k vyvíjení síly, která maximalizuje sílu šlapání lýtka a zvýší efektivitu použití síly na plosku nohy. Jezdci si mohou vyzkoušet vliv vyvíjející síly na střed plosky nohy a vliv vyvíjení síly na střed plosky nohy. Rozdíl v silovém efektu lze jasně pociťovat jinak.
Obecně řečeno, nejlepší úhel je mít nižší sedadlo s 5-10 stupňovým sklonem. Množství cvičení by mělo být uspořádáno přiměřeně a měla by být zachována určitá rychlost, aby nebyla rychlá nebo pomalá. Udělejte si přestávku každé 2 až 3 hodiny, nezastavujte se, když chcete. Při jízdě za zvláštních podmínek vozovky je zvláště důležité znát rychlost vozidla. Vysoká rychlost je snazší hladce projít;
Komentáře
Celkem 0 komentářů